4 effektiva träningspass, som tar max 15 minuter

Du får upp pulsen och träningen är klar på en kvart.

Kvinde laver squat

TRÆNING Et kort, men effektivt træningsprogram er perfekt til de travle dage.

Vi har en god nyhet! Det har aldrig varit enklare att klämma in motion i en fullproppad kalender. Med I FORMs onlineprogram är du med några få klick igång med dagens träning.

4 effektiva träningspass, som tar max 15 minuter

Strama upp magen på 10 min.

Då har det blivit dags att ge magmusklerna en omgång! Programmet består av tre annorlunda och effektiva övningar som stärker och stramar upp på olika sätt. Testa I FORM i 2 veckor för 0 kronor och få tillgång till programmet nu.

6 plankor för hela kroppen på 6 min.

Plankan är kungen av övningar när du vill stärka både armar, mage och rygg på samma gång. Här får du fler enkla och effektiva varianter av den klassiska övningen. Testa I FORM i 2 veckor för 0 kronor och få tillgång till programmet nu.

Sumokyykky

Stärk rumpan på nolltid

Det har blivit dags att ge rumpan en omgång. Här får du två övningar, som ger ett starkt och spänstigt bakparti. Gör dem var som helst och när som helst. Testa I FORM i 2 veckor för 0 kronor och få tillgång till programmet nu.

I vårt onlineträningsuniversum bestämmer DU, hur du vill träna.

Välj själv om du vill träna med eller utan utrustning om det ska vara ett långt eller kort träningspass på 10 minuter, och om du vill träna hela kroppen eller fokusera på t ex magen eller rumpan.

Du kan spela upp videorna på telefonen och träna utomhus, eller så kan du casta videorna till teven hemma i vardagsrummet.