En dag med I FORM-kuren

När du följer I FORM-kuren ska du äta 5 måltider om dagen bestående av 250 kcal stycket. Här får du exempel på hur en dag kan se ut och har möjlighet att testa 5 recept helt gratis.

5 av veckans dagar äter du 250 kcal 5 gånger om dagen, och resterande 2 dagar äter du precis som du vill.

Gå ner ett kilo fett i veckan utan varken svält eller sockersug. Med den nya supersunda I FORM-kuren får du det bästa från de trendiga fastekurerna i kombination med massor av sund och god mat så att du orkar träna, prestera på topp OCH hålla kvar vikten när du är färdig med I FORM-kuren.

Så kan en dag med I FORM-kuren se ut

Recept: Äggröra med rågbröd och grönsaker

Äggröra av 2 små ägg och ½ paprika, 50 g coctailtomater och ½ skiva grovt rågbröd (25 g).

Mellanmåll förmiddag: Caffe latte med choklad

Caffe latte med 1,5 dl minimjölk. Till detta 35 g mörk choklad.

Lunch: Rotfrukter med kyckling och citron

Klicka här för recept

Mellanmål: knäckebröd med ost

2 skivor grovt knäckebröd med 2 skivor (50 g) ost (20 % fetthalt) och ½ gurka. Sök efter knäckebröd med mer än 15 g fribrer per 100 g.

Middag: Ungsbakad lax med stekta grönsaker

Skär 75 g lax i munsstora bitar. Marinera laxen i en marinad bestående av soja, ett par droppar sesamolja och apelsinjuice. Strö över 5 g sesamfrö och stek i ugnen i cirka 15 minuter. Servera med 200 g krispigt stekta grönsaker.

Fler recept under annonsen

Gott, mättande och lågt kaloriinnehåll. En typisk lunch i I FORM-kuren.

....

Använd I FORM Kostdagbok tillsammans med 5:2 dieten och håll ett öga på ditt kaloriintag eller sätt ihop dina egna recept på 250 kalorier

Prova I FORM Kostdagbok gratis i 5 dagar – och få koll på energifördelningen i din kost

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background