Få mer energi med middagsyoga

Yogainstruktör Susanne Lidang guidar här till hur du ger din energinivå en boost mitt på dagen med 3 yogaövningar.

Susanne Lidang gör yogaövningen ben- och bröststretch.

Yogaövningen ben- och bröststretch strcäker ut höftböjaren och framsidan av låret. Det ökar genomströmningen mellan under- och överkropp och lyfter din energi.

© wichmann+bendtsen

Ben- och bröststretch

Håll ställningen i 5 djupa in- och utandningar och upprepa åt andra hållet.

Omvänt L

Håll ställningen i 1–2 in- och utandningar, om du är nybörjare, och i 5–10 in- och utandningar, om du är van.

Kom ner i Barnets position och gör en liten paus innan du upprepar övningen.

Trädet

Bli kvar i ställningen i 5 lugna andetag eller längre, om du kan. Byt till den andra sidan.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background