Rygglyft

Det tar ingen plats, kan användas på massor av sätt och är perfekt för styrketräning av hela kroppen: Gummibandet är fantastiskt! Därför får du dagens effektiva gummibandsövning här – den tar max 10 minuter och kan göras överallt – sätt igång!

Rygglyft

Rygglyft

Stärker: Rygg och länd

  1. Lägg dig på mage och placera gummibandet runt handlederna.
  2. Sträck armarna över huvudet och fäst blicken i golvet under hela övningen.
  3. Spänn rumpan och lyft armarna och överkroppen så högt du kan.
  4. Håll ställningen i 3-5 sek, innan du långsamt sänker dig igen.

För lätt? Lyft benen samtidigt som du lyfter dina armar.

Gör 8-12 repetitioner. Pausa i 30 sek. Gör 3 set.

Hälsosam hela sommaren med I FORM

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Just nu har vi ett specialerbjudande, där du får tillgång till I FORM hela sommaren för endast 49 kr.

ERBJUDANDE: Få 3 månader för 49 kr.


Newsletter background