Skär upp ett snabbt skydd mot hunger

Snabblunch: Strimla ner spetskål i en skål och tillsätt lite frysta ärter.

Om du bara har 5 minuter på dig att göra i ordning en lunchlåda, så strimla ner spetskål i en skål och tillsätt lite frysta ärter. De hjälper till att hålla salladen kall tills du ska äta den. Droppa eventuellt över lite avokadoolja för smakens skull, och sätt ett lock på skålen.

Ta med en näve valnötter som du kan äta till; de bidrar med både proteiner och hälsosamt fett. Du kan också äta en bit grovt bröd till om du behöver lite extra energi.

De mest lästa artiklarna just nu

Hälsosam hela sommaren med I FORM

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Just nu har vi ett specialerbjudande, där du får tillgång till I FORM hela sommaren för endast 49 kr.

ERBJUDANDE: Få 3 månader för 49 kr.


Newsletter background