Pilatesskolan: Uppvärmning

Den här uppvärmingen kör du alla veckor i Pilatesskolan.

Som vid all annan träning måste du först värma upp. Varje gång du börjar träna, ska du repetera de här tre övningarna 8-10 gånger. Övningarna värmer upp musklerna runt ryggraden, så att de blir redo att arbeta effektivt. Värm upp med lika mycket omsorg och fokus som vid själva träningsövningarna.

Se programmet här

Pilatesskolan sträcker sig över 3 x 3 veckor. Här är programmet för de sista tre veckorna. Gör övningarna varannan dag och kom ihåg att göra alla repetitioner lika noggrant.

Hälsosam hela sommaren med I FORM

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Just nu har vi ett specialerbjudande, där du får tillgång till I FORM hela sommaren för endast 49 kr.

ERBJUDANDE: Få 3 månader för 49 kr.


Newsletter background