Övning mot gäddhänget

En enkel övning är allt du behöver för att göra upp med gäddhänget.

Utgångsposition: Placera händerna med en höftbredds avstånd på en bänk. Armarna är sträckta och fingrarna pekar framåt. Fötterna placeras i golvet en bit bort från bänken.

Rörelse: Böj armbågarna nedåt, så att rumpan går nerför bänken. När armbågarna är i 90-graders vinkel går du upp till utgångsläget igen.

Viktigt! Håll ner axlarna under övningen. De ska inte upp till öronen! Kom ihåg att armbågarna ska peka lite bakåt, annars kommer du inte få ut det mesta av övningen.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background