I FORMs frukostskola

Tillhör du dem som tycker det är svårt att äta på morgonen? Ta då några lektioner i I FORMs fyra veckor långa frukostskola!

I FORMs frukostskola

  • Vecka 1: Drick ett glas vatten när du går upp. Ät sedan en frukt inom nästa 45 minuter.
  • Vecka 2: Drick ett glas vatten, skär en frukt i småbitar och häll en deciliter yoghurt över- ät det innan du ger dig iväg. Krävs det att du går upp lite tidigare, så sätt väckarklockan på ringning 10 minuter tidigare.
  • Vecka 3: Tillför frukosten lite mer volym genom att äta en skiva knäckebröd till, gärna med lite smör och ost.
  • Vecka 4: Ät en stadig frukost. Du kan till exempel hälla ett par skedar müsli på yoghurten eller byta till helt andra måltidstyper, till exempel ägg och bröd, eller havregryn med mjölk och russin.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background