Ben och fötter

Sitt på knä mellan din partners lätt särade ben. Lägg handflatorna på framsidan av partnerns högra lår och låt händerna långsamt glida neråt tills du når foten.

Låt vänster hand glida ut på yttersidan och den högra på insidan av benet och stryk mjukt uppåt igen. Din högra hand ska inte glida ända upp till könsorganen utan göra stopp precis innan och glida upp på lårets ovansida.

Mjuk beröring på insidan av låren kan verka mycket upphetsande.

Avsluta genom att fatta tag om din partners högra fot och massera hela undersidan av foten med din högra hands tumme medan du håller tårna mjukt med vänster hand.

Gör samma strykningar på vänster ben och fot.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background