Ben och fötter

Sitt på knä mellan din partners lätt särade ben. Lägg handflatorna på framsidan av partnerns högra lår och låt händerna långsamt glida neråt tills du når foten.

Låt vänster hand glida ut på yttersidan och den högra på insidan av benet och stryk mjukt uppåt igen. Din högra hand ska inte glida ända upp till könsorganen utan göra stopp precis innan och glida upp på lårets ovansida.

Mjuk beröring på insidan av låren kan verka mycket upphetsande.

Avsluta genom att fatta tag om din partners högra fot och massera hela undersidan av foten med din högra hands tumme medan du håller tårna mjukt med vänster hand.

Gör samma strykningar på vänster ben och fot.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background