Meny för viktminskning

Här får du ett förslag på hur du kan sätta ihop resten av dagsmenyn när du har provencalskt lamm till middag.

Frukost

En grov bulle med en skiva mager ost på den ena halvan och 15-20 gram jordnötssmör + 1 msk marmelad på den andra. 150 gram frukt till.

Förmiddag

200 gram morötter eller annan råkost

Lunch

1/2 skiva (30 gram) fullkornsrågbröd med en halv avokado och 75 gram räkor till + en mellanstor skål sallad.

Eftermiddag

En skiva grovt knäckebröd med 20 gram keso + 1 frukt + en handfull mandlar (15 gram)

Middag
Provencalskt lamm

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background