Hej då, putmage: Ät och träna efter en plan

I FORMs träningsexpert Michelle Kristensen står bakom den skräddarsydda planen i projektet "Hej då, putmage på 8 veckor".

Effektiv träning

Michelles metod består av ett effektivt styrke- och konditionsprogram tre gånger om veckan, konditionsträning utomhus fyra gånger i veckan. Programmet innehåller också en vilodag.

Följ 3 kvinnor som tog sig an projektet

Utan mat och dryck funkar det inte

Kosten utgör normalt sett 80 procent av en viktminskning. Därför bad Michelle även de 5 kvinnorna att ändra sina kostvanor.

Riktningslinjerna är enkla:

  • Inga stärkelserika kolhydratet som till exempel bröd, knäckebröd, kakor, potatis, pasta, ris eller havregryn.
  • Inget socker - alls. Varken förklätt som läsk, torkad frukt eller annat.

Däremot ska deltagarna äta massor av proteinrik mat som kött- och mejeriprodukter samt se till att få bra fetter i sina måltider.

Följ 3 kvinnor som tog sig an projektet

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background