Handlingsplan för effektiv stresskontroll

  • När man ger något högre prioritet i sin vardag måste något annat få en lägre prioritering. Gör därför klart för dig vad du kan försaka. Då undviker du att oviktiga saker förstör motivationen.
  • Andra kanske distraherar dig från ditt mål t ex genom att bjuda dig på stor trerättersmiddag och kaloririka desserter. Säg t ex att du inte kan den kvällen, men att du gärna kommer på en kopp kaffe dagen efter.
  • Prioritera sådant som leder till mål och delmål. Sätter man en "lägsta målsättning" är glädjen över att nå det, motivation för att nå längre.
  • Tro inte att du kan få kontroll över allting på en gång. Ta en sak åt gången.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background