Träningsprogram: Bli uthålligare

WEBB-TV: Väntar marathon, ironman eller kanske en vandring på 100 km? Alla är de inom räckhåll bara du tränar din uthållighet. Vägen mot målet är många repetitioner med låg vikt.

Och klara drömdistansen! Med det här styrkeprogrammet förbereder du musklerna på bästa sätt.

Du hittar alla 5 övningar nedan

Övning 1: Squat med håll

Övning 2: Bakåtgående lunge

Övning 3: Gående planka

Övning 4: Diagonallyft

Övning 5: Rodd-crunch

Tänk på detta:

  • Gör 15-20 repetitioner
  • Du behöver göra många repetitioner med mindre vikt, så du tränar din syreförsörjning och din förmåga att fortsätta träna, även om du ackumulerar mjölksyra i dina muskler.
  • Gör programmet 2-3 gånger/vecka

Vi har tränignsprogram för löpning, styrketräning, yoga och crossfit – och mycket mer. Hitta ditt nya träningsprogram här och nå målet med din träning.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background