3 kvinnor i bikini ligger på en sandstrand med små strandhus i bakgrunden.

Redo för att gå på stranden i bikini? Om inte så kasta dig över I FORMs Sommar-Bootcamp, som snabbt får dig i bättre form.

© wichmann+bendtsen

Kom i bikiniform

Är du redo för bikinin? Om inte så tjuvkika här på I FORMs supereffektiva Sommar-Bootcamp 2016.

19 april 2016 av Av Inge Eriksen

En starkare, sundare och slankare kropp. Bättre kondition. Mjuk, fräsch hud. Glansigt hår. Och välvårdade fötter! Det är vad du kan uppnå om du följer I FORMs Sommar-Bootcamp 2016, som du kan läsa om i nya I FORM som är ute just nu.

I magasinet får du ett supereffektivt program som under 30 dagar innehåller både konditionsträning, styrketräning, kostråd och ett skönhetsprogram, så du inte bara blir trimmad och kommer i toppform, utan även kan bli välvårdad från topp till tå.

Nyfiken? Här kan du tjuvkika på första veckan av träningsprogrammet!

Få en snygg Active Fit löparjacka + 3 nr av I FORM – ENDAST 99:– Klicka här >>

Så här ska du träna

Dag 1

  • 20 x squat
  • 20 x jump squat
  • Ta 1 minuts paus efter varje set. Gör totalt 10 set.

Dag 2

  • Löpning: Spring 45 minuter i ett tempo där du kan tala, men behöver ta en paus för att andas. Om du är nybörjare eller i väldigt dålig form så spring växelvis en minut och gå en minut hela vägen.
  • Alternativ: Du kan cykla, simma eller använda en crosstrainer.

Dag 3

 

Dag 4

Dag 5

  • Intervallträning: Värm upp i 10 minuter. Spring så snabbt du kan i en minut och gå i en minut. Upprepa 10 gånger. Varva ner med lätt löpning/aktiv gång i 10 minuter.
  • Alternativ: Om du inte kan springa kan du intervallträna med cykling, simning, crosstrainer eller roddmaskin.

Dag 6

Dag 7

Nå ditt mål 2020

Kanske är du intresserad av ...

I FORM tipsar