Quick-fix: Kostplan för platt mage

Stramar det lite? Oroa dig inte, följ den här kostplanen som trimmar ditt midjemått!

Så väljer du dina måltider
Vi berättar för dig vilka ingredienser som du kan välja mellan och du sätter ihop den måltid som du har lust att äta. Enda kravet är att du vet att varje kategori – proteiner frukt och grönsaker, stärkelse och fett – uppfyller den angivna mängden. Det är dock fritt att plocka ut flera ingredienser och justera mängden, så att den passar.

Exempel

Frukt & grönt – välj mellan:
200 gram äpplen och päron
150 gram blåbär
300 gram melon
1 stor paprika
250 gram tomat

Så kan du till exempel välja att äta 150 gram blåbär. Alternativt kan du sprida ut intaget så att du äter 1/3 blåbär (50 gram) och 2/3 melon (200 gram). Därmed blir kosten mer varierad och ofta också ännu nyttigare.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background