Quick-fix: Kostplan för platt mage

Stramar det lite? Oroa dig inte, följ den här kostplanen som trimmar ditt midjemått!

Så väljer du dina måltider
Vi berättar för dig vilka ingredienser som du kan välja mellan och du sätter ihop den måltid som du har lust att äta. Enda kravet är att du vet att varje kategori – proteiner frukt och grönsaker, stärkelse och fett – uppfyller den angivna mängden. Det är dock fritt att plocka ut flera ingredienser och justera mängden, så att den passar.

LÄS OCKSA: I FORM Kostplan för viktminskning

Exempel

Frukt & grönt – välj mellan:
200 gram äpplen och päron
150 gram blåbär
300 gram melon
1 stor paprika
250 gram tomat

Så kan du till exempel välja att äta 150 gram blåbär. Alternativt kan du sprida ut intaget så att du äter 1/3 blåbär (50 gram) och 2/3 melon (200 gram). Därmed blir kosten mer varierad och ofta också ännu nyttigare.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background