Humble warrior

När du gör humble warrior sträcker du ut rygg och skulderparti ordentligt.

22 oktober 2015 av Louise Fjendbo

Så gör du humble warrior

  • Från Warrior 1 sträcker du armarna nedåt och bakom ryggen. Fläta ihop fingrarna och dra ihop skulderbladen.
  • Dra tillbaka armarna mot väggen bakom dig.
  • Dra höger knä ut mot höger och luta dig framåt, utan att du nuddar låret.
  • Flytta huvudet ner mot golvet på insidan av benet och lyft händerna och armarna mot taket, samtidigt som du håller ihop skulderbladen.
  • Stanna där så länge du kan och andas lugnt.
  • Återgå till Warrior 1 och ställ dig längst fram på mattan igen.
  • Repetera Warrior 1 och Humble warrior på den andra sidan och sätt vänster fot framme på mattan.


Video: Se hur du gör övningen

Håll dig vältränad och stark hela vintern

Minskar din träningsmotivation under de kalla månaderna? Det är helt normalt. Det finns dock en rad saker du kan göra för att få igång både motivationen och träningen igen. Här är de fyra bästa råden som hjälper dig att älska din träning även när det är mörkt och kallt.

Du kan också skämma bort dig själv med ett snyggt, feminint yogaset, som består av härliga tights i uppstramande kvalitet och en mjuk och fin yogatröja med öppen rygg. Det funktionella yogasetet från Active Fit har optimal komfort och passform. Just nu kan du få yogasetet ihop med 4 nummer av I FORM och spara 937 kr.

Ja tack, visa mig erbjudandet. 

Kanske är du intresserad av