Läs också

Benlyft

Följ bara det här träningsprogrammet i 8 veckor och kombinera med DASH-mat så är formerna på plats lagom med beachen.

Träna dig i bikiniform på 8 veckor

De följande åtta veckorna ska du kombinera konditionsträning med enkla och effektiva styrkeövningar. Belöningen är en stark kropp med snygga, tonade muskler, som blir starkare hela sommaren igenom.

11 april 2013 av I FORM

h2Bikiniform på 8 veckor/h2
Bikini-övningarna är enkla så de är lätta att komma igång med och hålla fast vid fram till sommaren. Dessutom blir de efterhand mer intensiva så du märker att du blir starkare och mer tonad för varje vecka. Det hjälper dig att hålla motivationen i topp.

strongKontinuitet är nyckelord/strong
Innan du kastar dig över projekt bikinikropp, kan du med fördel gärna fundera över hur du bäst genomför det hela. Skulle det till exempel hjälpa att träna ihop med en väninna? Kan det kanske vara bra att träna på en bestämd tid varje dag? Eller att skriva in din träning i kalendern? Kontinuiteten är viktig. Påminn dig själv längs vägen att för varje dag du tränar är du en dag närmare att bli din starkaste sommarversion av dig själv.

Nå ditt mål 2018!

Kanske är du intresserad av