Sexpack på 6 veckor

Är du redo för 6 veckors hård konditionsträning, ömma magmuskler och en kostplan i vilken kolhydraterna sakta men säkert plockas bort? Så har vi planen til dig som drömmer om ett sexpack.

11 januari 2013 av Martin Kreutzer och Jari Ketola
6 veckor är ingen lång tid för att uppnå ett vältrimmat sexpack, men det räcker, om du satsar fullt ut med I FORMs strategi som ger dig stenhårda magmuskler och samtidigt smälter bort kroppsfettet, så att dina muskler framträder tydligt. Vad väntar du på? Knyt på dig löparskorna, ta fram träningsmattan och bit ihop, för nu satsar vi för fullt!

I FORMs sexpack-strategi

  • Kostplan med få kolhydrater
  • Hård konditionsträning
  • Effektiva magövningar

Exklusivt för prenumeranter

Övningar och träningsprogram är endast för I FORMs prenumeranter.

...

Vad består din kost mest av? Fett, proteiner, fibrer eller kolhydrater? Använd I FORM Kostdagbok till att få en överblick över din kostsammansättning och se var dina energikällor kommer ifrån.

Prova I FORM Kostdagbok gratis i 5 dagar – och få koll på energifördelningen i din kost


Tema

Nå ditt mål 2018!

Kanske är du intresserad av